Mooi artikel in het AD n.a.v. internationale marketing campagne

16-01-2020 1071 keer bekeken 0 reacties

Waarom zou je nog naar Amsterdam, Giethoorn of de Zaanse Schans als je met drie uur rijden en een uurtje varen op een Waddeneiland bent? Reisjournalisten en influencers zagen het andere Nederland.

Een van de deelnemers aan de influencerbijeenkomst van vorig jaar mei ter gelegenheid van de aftrap van de internationale marketingcampage schreef er een mooi artikel over in het AD: https://www.ad.nl/binnenland/hoe-we-buitenlandse-toeristen-gaan-verleiden-amsterdam-ga-naar-de-wadden~ae39d563/

Reacties

Velden met een * zijn verplicht.

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
 
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.