Deze laatste is geplaatst naast een interview met influencer Roëll de Ram, die het ook op haar eigen platform heeft gedeeld. Het filmpje “Don’t go to the Netherlands’ van influencer Benjamin Martinie heeft in Parijs de ‘Click dÓr’ gewonnen en heeft al meer dan 63k views.
Prijs voor filmpje: Don’t Go To The Netherlands
Influencer Benjamin Martinie heeft in Parijs de Click d'Or voor zijn filmpje 'Don't Go To The Netherlands' gewonnen. Dit filmpje is (in 2020) in samenwerking met ons (Holland National Parks) gemaakt. Al 63k views op Youtube.
Bijna 8 minuten aandacht voor duurzaam toerisme in Nationaal Park Nieuw Land in het item ‘Bijzonder Plekje’ in het programma Koffietijd
Advertentie ANWB Eropuit magazine
In Kampioen nr 7 (verspreidingsperiode: 4-15 oktober) is in het Eropuit-magazine de advertentie ‘Drie herfsttoppers’ verschenen met aandacht voor het waddengebied, Van Gogh NP en NP Nieuw Land. Zie bijlage.
Advertentie TOPIC TALKS
Eind september is in Topic Talks (zowel in print als online) de advertentie ‘3x herfstproeven in Nationale Parken’ verschenen. De advertentie is geplaatst naast een interview met influencer Roëll de Ram, die het ook op haar eigen platform heeft gedeeld. In de bijlage de betreffende pagina’s.
Nieuwe belevenissen website Beleef de nationale parken
De pagina’s over Van Gogh NP zijn uitgebreid met een nieuwe belevenis: Vijf keer wandelen door het leven van Van Gogh | Beleef de nationale parken
De pagina’s over Waddenzee Unesco Werelderfgoed zijn eveneens uitgebreid met een nieuwe belevenis: Proef de Wadden! | Beleef de nationale parken